Адмiнiстрацыйныя працэдуры

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, ЯКІЯ АЖЫЦЦЯЎЛЯЮЦЦА ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВАЙ «ГАЛОЎНАЕ ГАСПАДАРЧАЕ ЎПРАЎЛЕННЕ» KІРАЎНІЦТВА СПРАВАМІ ПРЭЗІДЭНТА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ ПА ЗАЯВАХ ГРАМАДЗЯН

№ п.п.Найменне адміністрацыйнай працэдурыДакументы і (або) звесткі, якія падаюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры*Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры**Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента або рашэння па выніках працэдурыФормы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйнай працэдурыАдказны за выдачу даведкі ці іншага дакумента
1.
1.1.
Прыняцце рашэння: 
аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
заява;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя бяруцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся на такім уліку;
дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання, — у выпадку наяўнасці такога права;
звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і — у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці.
1 месяц з дня падачы заявыбестэрміноваУзор заявы аб прыняцці на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў

Узор даведкі аб займаемым грамадзянінам жылым памяшканні і складзе яго сям’і

Узор даведкі аб якія знаходзяцца ва ўласнасці грамадзяніна жылых памяшканнях у дадзеным населеным пункце (БРТІ)

Узор даведкі аб прызнанні займаемага жылога памяшкання не адпаведным ўстаноўленым для пражывання санітарным і тэхнічным патрабаванням
Петух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
1.2.аб падзеле (аб’яднанні) чаргі на жыллё, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’ізаявление;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя бяруцца на ўлiк маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся на такім уліку;
дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрымання жылога памяшкання, — у выпадку наяўнасці такога права;
звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і — у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці.
1 месяц з дня падачы заявыбестэрміноваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
1.3.аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоўзаява;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян
15 дзён з дня падачы заявыбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.4.аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнацезаява;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя бяруцца на ўлiк грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, — у выпадку наяўнасці такога права
1 месяц з дня падачы заявыбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.5.аб атрыманні жылога памяшкання камерцыйнага выкарыстання дзяржаўнага жыллёвага фондузаява;
пашпарт ці іншы дакумент, які засведчвае асобу
1 месяц з дня падачы заявыбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.6.аб атрыманні вызваленага жылога пакоя дзяржаўнага жыллёвага фондузаява;
пашпарт ці іншы дакумент, які засведчвае асобу
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.7.аб атрыманні жылога памяшкання дзяржаўнага жыллёвага фонду меншага памеру наўзамен займанагазаява, падпісаная паўналетнімі членамі сям’і наймальніка, а таксама iншымi грамадзянамi, за якімі ў адпаведнасці з заканадаўствам захоўваецца роўнае з наймальнікам права карыстання жылым памяшканнем;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу наймальніка і паўналетніх членаў яго сям’і, а таксама іншых грамадзян, за якімі ў адпаведнасці з заканадаўствам захоўваецца роўнае з наймальнікам права карыстання жылым памяшканнем;
пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей — для асоб, якія маюць непаўналетніх дзяцей
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.8.пра ўключэнне ў склад арганізацыі забудоўшчыкаў, якая фарміруецца з ліку грамадзян, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоўзаява;
пашпарты ці іншыя дакументы, якія засведчваюць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў;
дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, — у выпадку наяўнасці такога права
1 месяц з дня падачы заявыбестэрміноваЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
1.9.аб атрыманні аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, на пагашэнне запазычанасці па льготным крэдыце, атрыманым на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшканнязаява;
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу;
звесткі аб даходзе і маёмасці грамадзяніна і членаў яго сям’і, якія паляпшаюць разам з ім жыллёвыя ўмовы;
папярэдні дагавор набыцця жылога памяшкання — у выпадку набыцця жылога памяшкання;
пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі зямельнага ўчастка або дзяржаўны акт на права ўласнасці на зямлю або на права пажыццёвага спадчыннага валодання зямлёй — у выпадку будаўніцтва (рэканструкцыі) аднакватэрнага, блакіраванага жылога дома;
засведчаныя натарыяльна абавязацельствы аб неаформленых ва ўласнасць займаемага па дамове найму жылога памяшкання з наступным яго вызваленнем — у выпадку наяўнасці такога памяшкання
1 месяц з дня падачы заявыУ выпадку атрымання аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання — на працягу тэрміну будаўніцтва (рэканструкцыі) абумоўленага ў дагаворы, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады з дня пералічэння на спецыяльны рахунак «Субсідыя», у выпадку атрымання аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання – 6 месяцаў, у выпадку атрымання аднаразовай субсідыі на пагашэнне запазычанасці па льготным крэдыце, атрыманым на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, — на працягу тэрміну дзеяння крэдытнага дагавораЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
2.
2.1.
Выдача даведкі:
аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобуу дзень звароту6 месяцаўЧыркоў Міхаіл Міхайлавіч – начальнік жыллёва-эксплуатацыйнага аддзела камунальна-эксплуатацыйнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-62-55, каб. 205

Напрэенка Сяргей Аляксандравіч – старшыня прафсаюзнага камітэта
тэл. +375 (17) 222-60-35, каб. 213
2.2.аб месцы працы і займаемай пасадзе5 дзён з дня зваротубестэрміноваЛапачкіна Ганна Ўладзіміраўна – вядучы спецыяліст па кадрах упраўлення кадравага забеспячэння
тэл. +375 (17) 200-90-18, каб. 316
2.3.аб перыядзе працы5 дзён з дня зваротубестэрміноваБалябіна Вольга Міхайлаўна – вядучы дакументазнаўца аддзела справаводства
тэл. +375 (17) 222-63-32, каб. 505
2.4.аб памеры заробку5 дзён з дня зваротубестэрміноваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
2.5.аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі5 дзён з дня зваротубестэрміноваЛапачкіна Ганна Ўладзіміраўна – вядучы спецыяліст па кадрах упраўлення кадравага забеспячэння
тэл. +375 (17) 200-90-18, каб. 316
2.6.аб утрыманні аліментаў і іх памерыпашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу5 дзён з дня зваротубестэрміноваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
2.7.аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем5 дзён з дня зваротубестэрміноваІванова Аксана Анатольеўна – вядучы эканаміст эканамічнага аддзела
тэл. +375 (17) 222-45-62, каб. 610
2.8.аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў5 дзён з дня зваротубестэрміноваЛапачкіна Ганна Ўладзіміраўна – вядучы спецыяліст па кадрах упраўлення кадравага забеспячэння
тэл. +375 (17) 200-90-18, каб. 316
2.9.аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родахпашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу3 дні з дня зваротубестэрміноваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
3.Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі5 дзён з дня зваротубестэрміноваНеўмяржыцкая Наталля Ўладзіміраўна – вядучы спецыяліст па кадрах упраўлення кадравага забеспячэння
тэл. +375 (17) 222-60-31, каб. 317
4.
4.1.
Прызначэнне дапамогі:
па цяжарнасці і родах
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу; лісток непрацаздольнасці (даведка аб часовай непрацаздольнасцi)не пазней за дзень выплаты чарговага заробку, стыпендыі, дапамогіна тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасцi)Петух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.2.у сувязі з нараджэннем дзіцяцізаява;
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу;
даведка аб нараджэнні дзіцяці — у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;
пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці — у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;
пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (падаюцца на ўсіх дзяцей);
копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей — усынаўленне) — для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей — усынавiлi) дзяцей;
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў /удачарыцеляў) (далей — усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцаднаразоваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.3.жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасцізаява;
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу;
заключэнне медыка-кансультацыйнай камісіі
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцаднаразоваПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.4.па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоўзаява;
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу;
пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім нададзены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры наяўнасці такога пасведчання);
копія рашэння суда аб усынаўленні — для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі);
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў;
даведка аб выхадзе на працу, службу, вучобу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі — пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцпа дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоўПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.5.на дзяцей старэйшых за 3 гадызаява;
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу; пасведчанне аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім нададзены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры наяўнасці такіх пасведчанняў);
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншага дакумента, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў;
копія рашэння суда аб усынаўленні — для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;
даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, — на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў (падаецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года), а для навучэнцаў, якія навучаюцца за кошт уласных сродкаў, дадаткова ўказваюцца адпаведныя звесткі;
даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам або выхаванцам і адносіцца да адпаведнага кантынгенту, — на дзяцей, якія наведваюць установы адукацыі (у тым ліку дашкольныя) з кругласутачным рэжымам знаходжання дзіцяці;
звесткi аб атрыманых даходах (іх адсутнасці) кожнага члена сям’і за год, які папярэднічае году звароту;
пасведчанне дзіцяці-інваліда — для сем’яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
даведка аб утрыманні аліментаў і іх памеры;
даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу — для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;
пасведчанне інваліда — для аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, якому ўстаноўлена інваліднасць I або II групы;
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцпа 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзростуПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.6.па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоўлісток непрацаздольнасціне пазней за дзень выплаты чарговага заробку/td>на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасціПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.7.па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяцілісток непрацаздольнасціне пазней за дзень выплаты чарговага заробкуна тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасціПетух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9
4.8.пры санаторна-курортным лекаванні дзіцяці-інвалідалісток непрацаздольнасціне пазней за дзень выплаты чарговага заробкуна тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасціІванова Аксана Анатольеўна – вядучы эканаміст эканамічнага аддзела
тэл. +375 (17) 222-45-62, каб. 610
5.Выплата матэрыяльнай дапамогі на пахаваннезаява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага);
пашпарт або іншы дакумент, які засведчвае асобу заяўніка; даведка аб смерці — у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;
пасведчанне аб смерці — у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь; пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) — у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);
даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі, — у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяцаднаразоваРазумкова Наталля Станіславаўна – вядучы спецыяліст упраўлення кадравага забеспячэння
тэл. +375 (17) 222-62-41, каб. 317

Петух Алена Аляксандраўна – загадчык сектара па налічэнні заработнай платы фінансава-эканамічнага ўпраўлення
тэл. +375 (17) 222-61-25, каб. 9

Высоцкая Таццяна Анатольеўна – загадчык сектара ўліку фінансавых абавязацельстваў
тэл. +375 (17) 222-61-94, каб. 604

* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку выдаюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць пададзеныя грамадзянінам самастойна. Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, пазначаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб асновах адміністрацыйных працэдур».

**Усе адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца бясплатна.

ДЛЯ АТРЫМАННЯ ДАВЕДАК САЦЫЯЛЬНА-ПРАВАВОГА ХАРАКТАРУ: неабходна звяртацца да адпаведнага супрацоўніка дзяржаўнай установы «Галоўнае гаспадарчае ўпраўленне» з вуснай або пісьмовай заявай. Тэрмін выдачы даведак – да 15 каляндарных дзён з моманту падачы заявы (у выпадках, калі для выдачы адпаведнай даведкі неабходны запыт звестак або дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, тэрмін – да 30 каляндарных дзён).

ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН АЖЫЦЦАЮЦЦА: панядзелак – пятніца з 9:00 да 18:00, абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00.

Вышэйстаячая арганізацыя:
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
220016, г.Мінск, вул.К.Маркса, 38
Рэжым працы: Пан-Пт з 9.00 да 18.00

Гарачая лiнiя па пытаннях
арэнды нерухомай маёмасцi

+375 17 218-18-18

Распрацавана ў аддзеле web-праектавання і дызайну ГГУ Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь