Банэрная рэклама

ГГУ Упраўлення справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь на платнай аснове аказвае паслугі па размяшчэнні рэкламы заказчыка ў сетцы Інтэрнэт на сайце…

ГГУ Упраўлення справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь на платнай аснове аказвае паслугі па размяшчэнні рэкламы заказчыка ў сетцы Інтэрнэт на сайце па адрасе http://bc.by/ пры ўмове захавання рэкламадаўцам наступных патрабаванняў:

  1. рэкламныя матэрыялы павінны адпавядаць патрабаванням Заканадаўства Рэспублікі Беларусь. У прыватнасці, не прымаецца рэклама, якая:

1.1. выкарыстоўвае лаянкавыя словы, непрыстойныя і абразлівыя вобразы, параўнанні і выразы ў дачыненні да полу, расы, нацыянальнасці, прафесіі, сацыяльных катэгорый, ўзросту, рэлігійных сімвалаў, афіцыйных дзяржаўных знакаў;

1.2. з’яўляецца нядобрасумленнай, недакладнай, ўводзіць спажыўца рэкламы ў зман, у тым ліку:

  • ўтрымлівае недакладныя звесткі аб тавары / паслугі,
  • ўтрымлівае недакладныя звесткі пра зніжкі / акцыях / распродажах, аб іх тэрмінах і правілах,
  • не дае выразнага ўяўлення пра тое, хто з’яўляецца крыніцай інфармацыі, якая змяшчаецца ў рэкламным паведамленні;

1.3. падахвочвае да здзяйснення супрацьпраўных дзеянняў і / або заклікае да гвалту і жорсткасці;

1.4. ўяўляе сабой рэкламу тавара, рэклама якога забаронена дадзеным спосабам, у дадзены час або ў дадзеным месцы;

1.5. ўяўляе сабой рэкламу тавараў, работ, паслуг, якія з’яўляюцца аб’явамі фізічных асоб, не звязанымі з ажыццяўленнем прадпрымальніцкай (гаспадарчай) дзейнасці, альбо размяшчэнне якіх звязана з задавальненнем асабістых, сямейных і / або бытавых патрэб.

2. Вартасныя паказчыкі павінны быць паказаны ў беларускіх рублях у грашовых знаках 2009 года, і, у выпадку неабходнасці, дадаткова ў іншай валюце. Указанне вартасных паказчыкаў у замежнай валюце дапускаецца толькі ў выпадку, калі гэта прама дапускаецца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

3. Рэклама павінна адпавядаць зместу той старонкі сайта ці іншага рэсурсу (вэб-старонкі, віртуальнай візітоўкі), на якую вядзе рэкламная спасылка. Напрыклад, калі рэклама змяшчае інфармацыю пра зніжку, то рэкламная спасылка павінна весці на тую старонку сайта рэкламадаўца, дзе гэтая зніжка відавочна паказаная.

3.1. З тэксту рэкламнага аб’явы павінна быць зразумела, што яно рэкламуе крыніца, на якім можна азнаёміцца ​​з навіннай артыкулам

4. Рэкламныя матэрыялы павінны адпавядаць тэхнічным патрабаванням, што прад’яўляюцца да банэрнай рэкламе.

5. У рэкламных матэрыялах недапушчальна выкарыстанне малюнкаў нізкай якасці, у тым ліку:

5.1. Малюнкаў з скажэннямі і перашкодамі (артэфактамі) з прычыны сціску файла;

5.2. Малюнкаў з нізкім дазволам, з нізкай выразнасцю графікі і з пікселямі.

Інфармацыя аб сайце http://bc.by/

Дзяржаўная ўстанова «Галоўнае гаспадарчае ўпраўленне” Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь з’яўляецца самым буйным аператарам на рынку нежылой нерухомасці ў Рэспубліцы Беларусь (здае ў арэнду памяшкання ў адміністрацыйных будынках сталіцы і абласных цэнтраў).

За мінулы месяц (перыяд з 1 па 30 лістапада 2019 году) агульная колькасць карыстальнікаў сайта склала 5 617, а агульная колькасць прагледжаных старонак дасягнуў паказчыка ў 52 156. Іншыя паказчыкі наведвальнасці Інтэрнэт-рэсурсу http://bc.by/ прадстаўлены ў табліцы 1 .

Табліца 1 – Паказчыкі наведвальнасці Інтэрнэт-рэсурсу http://bc.by/

ПаказчыкЗначэнне
Колькасць карыстальнікаў5 617
Колькасць новых карыстальнікаў4 038
Колькасць сеансаў (сеанс – перыяд часу, на працягу якога карыстальнік актыўна ўзаемадзейнічае з Інтэрнэт-рэсурсам)12 785
Сярэдняя колькасць сеансаў на аднаго карыстальніка2,28
Агульная колькасць прагледжаных старонак52 156
Колькасць прагледжаных старонак за адзін сеанс4,08
Сярэдняя працягласць сеансу00:04:29

Найбольш актыўнымі наведвальнікамі сайта з’яўляюцца жанчыны (55,8% ад агульнай колькасці наведвальнікаў), а мужчынская аўдыторыя складае 44,2%.

Паводле дадзеных Google Analytics, 46,18% ад агульнай колькасці наведвальнікаў Інтэрнэт-рэсурсу з’яўляецца ўзроставая група 25-34 гадоў; 27,09% – 35-44 гадоў; 5,34% – 18-24 гадоў; 12,17% – 45-54 гадоў.

На малюнку 1 паказана статыстыка па крыніцах трафіку на сайт.

Малюнак 1 – Крыніцы трафіку

Тэхнічныя патрабаванні, што прад’яўляюцца да рэкламных матэрыялах (банэрнай рэкламе)

  1. Падтрымліваюцца фарматы: GIF, JPEG, PNG.
  2. Памер файла банэра ў залежнасці ад памеру ў пікселях для банэра прадстаўлены ў табліцы 2.

Табліца 2 – Памер файла банэра ў залежнасці ад памеру банэра

Памер банэра ў пікселяхПамер файла банэра
1260х90, 600х90, 600х80, 160х80, 160х160, 160х240да 200 КБ

3. Рэкламны банер павінен мець бачныя мяжы (абведзенай ў рамку, якая не супадае з колерам фону банэра), фон банэра не павінен быць празрыстым.

4. Не прымаюцца банеры з якія мігцяць буйнымі графічнымі або тэкставымі элементамі і / або фонам, з рэзкімі рухамі элементаў, істотна адцягваючыя карыстальніка ад узаемадзеяння са старонкай сайта (вывучэння зместу старонкі).

5. Спасылкі (URL) на сайт (адрас старонкі, якая адкрываецца па кліку на банэр) прымаюцца толькі ў кадыроўцы UTF-8.

Банэрная рэклама на галоўнай старонцы

На малюнку 2 прадстаўлены макет з варыянтамі размяшчэння рэкламнага банэра на галоўнай старонцы Інтэрнэт-сайта.

Малюнак 2 – Варыянты размяшчэння рэкламнага банэра на сайце

У табліцы 3 прыведзены цэны за размяшчэнне рэкламнага банэра на сайце.

Табліца 3 – Цэны за размяшчэнне рэкламнага банэра

№ п/пНайменнеАдзінка вымярэнняТариф без НДС, руб.
1Памерам 160х80рхУ месяц83.33
2Памерам 160х160рхУ месяц125.00
3Памерам 160х240рхУ месяц166.67
4Памерам 600х80рхУ месяц250.00
5Памерам 600х90рхУ месяц291.67
6Памерам 1260х90рхУ месяц333.33

+375-17-200-54-04

Інвестыцыйныя
пляцоўкі:

№2: г.Брэст, вул. Спакойная, 9б

Гарачая лiнiя па пытаннях
арэнды нерухомай маёмасцi

+375 17 218-18-18

Распрацавана ў аддзеле web-праектавання і дызайну ГГУ Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь